-
Håndtering
- Spole for Nucleus 22-implantater
- Kan jeg koble til en bilateral personlig audioledning samtidig til en Freedom prosessor og CP810/CP900 lydprosessor?
- Summende bakgrunnsstøy på CP810/CP900
- Når jeg plugger tilleggsutstyr inn i CP810 / CP900, kan jeg ikke bruke telespolen
- Hva gjør funksjonen Prosessor automatisk av?
- Forringelse av mikrofonbeskyttelsene
- Hva trenger jeg hvis jeg ønsker å bruke barnesikker ørekrok med min lydprosessor?
- Ødelagt kobling på oppladbart batteri for CP810/CP900
- CP810 / CP900 feilmeldinger - feil på spoleledning
- CP810 / CP900 feilmeldinger - spole av-feil
- CP810 / CP900 feilmeldinger - spolefeil
- CP810 / CP900 Feilmeldinger - generell feil
- CP810 / CP900 feilmeldinger - prosessor utilgjengelig
- CP810 / CP900 feilmeldinger - prosessor ikke tilkoblet riktig implantat
- CP810 / CP900 feilmeldinger - lavt/tomt batteri-advarsel for Remote Assistant (hyppig)
- CP810 / CP900 prosessoren vil ikke slå seg på
- Ingen lyd på CP810 / CP900
- Lyden kommer og går eller volumet går opp og ned på CP810 / CP900
- Summing eller forvrengt tale på CP810 / CP900
- Hvorfor endres volum og følsomhet på min CP810/CP900 lydprosessor av seg selv?
-
Be om hjelp
Dersom du ikke fant svar på ditt spørsmål kan du kontakte vår Kundeservice ved å fylle inn skjemaet nedenfor. En medarbeider fra vår kundeservice vil da ta kontakt så snart som mulig. p>