Velkommen til Cochlear Norges Brukerstøtte
  • Hva er en Cochlear™-konto, og hvorfor må jeg ha en?

    Cochlear-kontoen din er den personlige kontoen du bruker for å få tilgang til Cochlear-tjenester. Med den kan du logge inn til Cochlears nettbaserte tjenester ved hjelp av en e-postadresse og passord. Du må ha en Cochlear-konto for å få tilgang til Cochlear-tjenester som Cochlear Nucleus® Smart-app.

    Når du har en Cochlear-konto kan Cochlear lettere gi deg ressursene, tjenestene og støtten du trenger for å få mest mulig ut av Nucleus 7-lydprosessoren din. Cochlear vil også ha mulighet til å informere deg om oppdateringer for iOS og Nucleus Smart-app.

  • Be om hjelp

    Dersom du ikke fant svar på ditt spørsmål kan du kontakte vår Kundeservice ved å fylle inn skjemaet nedenfor. En medarbeider fra vår kundeservice vil da ta kontakt så snart som mulig.

    Send en forespørsel