Velkommen til Cochlear Norges Brukerstøtte
  • Hvordan oppretter jeg en Cochlear-konto?

    Hvis du ikke allerede har en Cochlear-konto (dvs. at du ikke fra før av har tilgang til andre nettbaserte Cochlear-tjenester med en e-postadresse og et passord), kan du opprette en konto ved å velge Opprett ny konto i Nucleus Smart-app.

    Du må oppgi navnet ditt og e-postadressen din. Du må også opprette et unikt passord for Cochlear-kontoen din.

    Etter at du har sendt inn informasjonen din, vil du motta en e-post med en link for å aktivere Cochlear-kontoen din. Hvis du ikke mottar en e-post, må du sjekke om den har havnet i spam-mappen. Når du klikker på aktiveringslinken, åpnes Nucleus Smart-app automatisk, og du kan logge inn med e-postadressen og passordet ditt.

  • Be om hjelp

    Dersom du ikke fant svar på ditt spørsmål kan du kontakte vår Kundeservice ved å fylle inn skjemaet nedenfor. En medarbeider fra vår kundeservice vil da ta kontakt så snart som mulig.

    Send en forespørsel