Velkommen til Cochlear Norges Brukerstøtte
  • Lyden kommer og går eller volumet går opp og ned på CP810 / CP900

    • Bruk lyttetelefoner til å se om feil lyd kan repliseres. Hvis ikke, er det sannsynligvis heller et problem med spole/spolekabel eller det er rådgivning som behøves Hvis ja, er det mer sannsynlig et prosessorproblem.
    • Endre program og observer endringer.
    • Bestem om telespolen eller auto telespole er slått på ved å se etter en svart/transparent grønn kvadrat på RA.
    • Skift mikrofonbeskyttere hvis de ikke nylig har blitt skiftet.
    • Prøv reserver for mistenkte komponenter, én om gangen, og skift ut de nødvendige mistenkte komponentene.
  • Be om hjelp

    Dersom du ikke fant svar på ditt spørsmål kan du kontakte vår Kundeservice ved å fylle inn skjemaet nedenfor. En medarbeider fra vår kundeservice vil da ta kontakt så snart som mulig.

    Send en forespørsel